Leveringsvoorwaarden

KLANTENSERVICE

 

Contact

Contactformulier en adresgegevens

DNB: routebeschrijving erbij en openingstijden óf openingstijden apart

 

Bestellen

 

Thuisbezorgen

Heeft u op werkdagen voor 17.00 besteld? Dan wordt uw bestelling dezelfde dag aan Post.nl aangeboden, mits het door u bestelde artikel voorradig is.
Wanneer wij een artikel niet op voorraad hebben krijgt u binnen 24 uur van ons bericht over de te verwachten levertijd.

Afhalen in winkel

Wanneer u hebt aangegeven dat u de bestelling in onze winkel wilt ophalen krijgt u van ons een mailtje dat uw bestelling voor u klaarstaat.
Wanneer wij een artikel niet op voorraad hebben krijgt u binnen 24 uur van ons bericht over de te verwachten levertijd.

Bestelprocedure

  • Selecteerin onze webshop het product van uw keuze door erop te klikken.
  • Klik op de bestel-button om het product in uw winkelwagentje te plaatsen. Uw kunt meerder artikelen toevoegen.
  • Als u zover bent om uw bestelling af te ronden klik dan rechtsboven op 'mijn winkelwagen'. Controleer uw bestelling op de overzichtspagina en kies voor 'plaats bestelling'. Uw komt nu op de pagina waar u uw gegevens in kunt vullen.
  • Heeft u al een account? Dan kunt u inloggen om uw gegevens automatisch in te laten vullen. Ook zonder account aan te maken kunt u op onze webshop bestellen. Vul dan uw gegevens in.
  • U kunt ervoor kiezen om de producten op een ander adres te laten afleveren.
  • Kies vervolgens onder betaalmethodes de manier waarop u wilt betalen.
  • Heeft u alles ingevuld? Klik dan op 'plaats bestelling'. U gaat nu naar een beveiligde omgeving om te betalen en de bestelling af te ronden.
  • U ontvangt van ons een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

Betalen

Op onze website zijn alle getoonde prijzen inclusief BTW. In onze webshop kunt u op verschillende manieren veilig betalen: Via iDeal, PayPal of met een Visa of MasterCard. Wanneer je de bestelling betaald via een creditcard, is dit een uitgestelde betaling. Dit betekent dat het bedrag pas van je creditcard wordt afgeschreven wanneer de bestelling daadwerkelijk ontvangen is.

Een account aanmaken

Als u een account aan wilt maken klik dan rechts bovenaan de website op ‘Account aanmaken’. Vul hier alle gegevens in m.b.t. uw e-mailadres en wachtwoord, persoonlijke gegevens. Met een account kunt u tijdens het bestellen gemakkelijk uw adresgegevens ophalen zodat u deze niet zelf hoeft in te vullen.

Bestelling annuleren

Als u uw bestelling heeft geplaatst en de bestelling  wilt annuleren neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Dit kan door ons te bellen op winkeltijden of door ons een e-mail te sturen; vermeld in dat geval duidelijkin de onderwerpregelhet bestelnummer en dat u uw bestelling wilt annuleren.

Als wij uw bericht te laat ontvangen en uw bestelling al verwerkt is, is het helaas niet mogelijk om de bestelling te  annuleren of wijzigen. U kunt uw bestelling wel retourneren in onze winkel, hier zijn geen kosten aan verbonden. Óf u kunt uw bestelling tegen betaling terugsturen naar:

De Nieuwe Boekerij
Voorheuvel 76
3701 JG  Zeist

Verzendkosten

Wij brengen voor het verzenden  €2.50 inrekening voor het grootste deelvan de artikelenoponze website. In sommige gevallen wordt van dit bedrag afgeweken. Bij de artikelinformatie vindt u per product het bedragvan de verzendkosten.

Een ander bezorgadres

Het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres af te leveren. U kunt tijdens de bestelprocedure het gewenste bezorgadres invullen

Ruilen of terugsturen

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen aan ons retourneren. Dit kan door het terug te brengen in onze winkel of door het terug te sturen via Post.nl naar:

De Nieuwe Boekerij
Voorheuvel 76
3701 JG  Zeist

Wilt u altijd de factuur meesturen, anders kunnen wij uw retourzending niet verwerken. Ook wanneer u een artikel terug brengtin de winkelkunnen wij het alleen crediteren met de aankoopfactuur.

Wanneer wij uw bestelling in goede orde, dus onbeschadigd, retour hebben ontvangen, storten wij uw betaling, minus de verzenkosten retour.

Vragen of klachten

Heeft u een vraag of een klacht, neem dan contact met ons op. Wij staan u graag telefonisch te woord tijdens de openingstijdenvan de winkel.U kunt ons ook een mail sturen waar wij op werkdagen binnen 24 uur op zullen reageren.

Bestellen vanuit het buitenland

 

Betalen met de boekenbon

U kunt bij in onze webshop betalen met de Nationale Boekenbon. Volg de aanwijzingen tijdens de bestelprocedure.

Helaas kun je op dit moment nog niet met je Giftcardin de webshopbetalen.

Betalen met de VVV bon

Het is niet mogelijk omvia de websitetebetalen met de VVV bon. U kunt met uw VVV bonnen (of Iris cheques) wel in onze winkel in Zeist terecht.